The Cranberries (小紅莓合唱團) - Dreams

作曲:Noel Hogan、Dolores O'Riordan

 

Oh my life  喔!我的人生

Is changing everyday  它每天都在改變

In every possible way 用每一種可能的方式

And oh my dreams  喔!我的夢

 

it's never quite as

 

it seems  它看來從未安靜

Never quiet as it seems 看來從未安靜

 



I know I've felt like this before 我知道我之前就已經感受到

But now I'm feeling it even more 但是現在我感覺越來越強烈

Because it come from you  因為那是來自於你

And then I open up and see 於是我張開雙眼

 The person falling here is me 這裡是屬於我的

A different way to be Laa....  以不同的方式做

 

I want more, impossible to ignore 不能輕忽地我想要更多更多

Impossible to ignore 不能忽視

And they'll come true 它將會成真

impossible not to do 不可能不這樣去做

Impossible not to do 不可能不這樣去做

 

 And now I tell you openly  現在我公開的告訴你

You have my heart so don't hurt me  你擁有我的心所以絕不要傷害我

You’re what I couldn't find  你正是我遍尋不著的

A totally amazing mind 一顆神奇的心

So understanding and so kind 如此善解人意和如此的親切

You're everything to me 你就是我的一切

 

Oh my life is changing everyday 我的人生每天都在更新變化

In every possible way 用每一種可能的方式

And oh my dreams  喔!我的夢

it's never quite as it seems 它看來從未安靜

bcause you're a dream to me 因為你就是我的夢

 Dream to me  我的夢

...............................2010.1.7於新莊翻譯完成

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Candice 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()